close
Everything's gonna be alright 一切都會沒事的

Everything's gonna be alright 船到橋頭自然直



Whoever thought the sun would come crashing down

這句話送給任何以為太陽會墜落下來的人



My life in flames, my tears concrete the pain

生活在水深火熱中的我 用淚水凝結痛苦

Me feel the end, the darkest, deepest riverbed

我感受到那盡頭 最黑暗  最深的河床

My book of life ain't complete without you here

我的人生沒有了你  就不能完整



Alone I sit and reminisce, sometimes 有時候  我獨自坐著回憶著

I miss your touch, your kiss, your smile 我想念你的輕撫  你的吻  你的微笑

And meanwhile you know I never cry

而你知道我是從不會哭的

Cuz deep down inside 因為在心深處 (cuz是because的口語)

You know our love will never ever die 你知道我們的愛永遠不會消逝



Everything's gonna be alright 不會有事的

Everything's gonna be okay 困難終將過去

Everything's gonna be alright 不會有事的

Together we can take this one day at a time

只要我們在一起  我們可以慢慢克服的

Can you take my breath away? 祢是否能帶走我的生命

Can you give him life today? 祢是否能立刻使他重生

Is everything gonna be okay? 事情會順利嗎?

I'll be your strength 我將充當你的能量

I'll be here when you wake up 當你醒來時  我會在你身旁



Take your time, and I'll be here when you wake up

慢慢來, 當你醒來時  我會在你身旁



I never thought my heart would miss a single beat

我從沒想到我的心跳會少了任何一拍

Caress your hands, as I watch you while you sleep

當我看著你睡覺 我同時也愛撫你的手

So sweet, I weep as I search within

這感覺是多麼甜美阿~ 使我在其中尋覓過去時不禁啜泣了

To find a cure, just to bring you back again

要找到藥方, 就是為了將你再喚醒

And the sun will rise, open up your eyes

太陽將會再升起來開啟你的雙眼

Surprise, just a blink of an eye

即使只是你的一隻眼睛眨了一下  對我也是莫大的驚喜

I tried, I tried to be positive

我試過了  我試過要樂觀以待

You're a fighter, so fight, wake up and live

你是個戰士, 就戰吧! 醒來吧~活過來吧~



Everything's gonna be alright 船到橋頭自然直

Everything's gonna be okay  不會有事的

Everything's gonna be alright  困難終將過去



Together we can take this one day at a time

只要我們在一起  我們可以慢慢克服一切

Can you take my breath away? 祢是否能帶走我的生命

Can you give him life today? 祢是否能立刻使他重生

Is everything gonna be okay? 真的不會有事嗎?

I'll be your strength 我將充當你的能量

I'll be here when you wake up 當你醒來時  我會在你身旁



Everything's gonna be alright  一切都會沒事的

I'd give my life to only see you breathe again  我願用我的生命換取你再次的呼吸

Hand in hand as we walk in the white sands 與你手牽手走在白沙灘上

To hear your voice, rejoice as you rise and say

換取再次聽到你的聲音, 並歡欣享受你的甦醒

This is the day that I wait, and pray, okay 

今天是我等待和祈禱的日子 好吧...

Tears in silence, as time just moves on

淚水在沉靜中默默地流著 恰似時光不斷地流逝 

You can't hear it but I'm playin' my favorite songs  

你聽不見 可是我正在放我最愛的一些歌曲喔~

I miss you much, I wish you'd come back to me

我好想念你  我真希望你會回到我身邊

You see I'd wait a lifetime, cuz you're my destiny

我會等你一輩子的 你看著好了  因為你是我的真命天子

Everything's gonna be alright 不會有事的

Everything's gonna be okay  困難終將過去的

Everything's gonna be alright 不會有事的

Together we can take this one day at a time 

只要我們在一起  我們可以慢慢克服的

Can you take my breath away? 祢是否能帶走我的生命

Can you give him life today?  祢是否能立刻給他生命

Is everything gonna be okay? 這些真的會過去嗎?

I'll be your strength  我將做為你的能量

I'll be here when you wake up 當你醒來時  我會在你身邊
arrow
arrow
    全站熱搜

    jiunpx 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()